luni, 5 septembrie 2011

fish4life pastravarie harman

frumos amenajat. dar servirea este sub orice critica. a durat 1 ora sa imi aduca o saramura. si nu inteleg asta pentru ca au in meniu vreo 5 feluri de mancare, nu 1000 cate au alte restaurante. si saramura mi-a venit rece. poate ca pur si simplu zacea acolo si n-o aducea nimeni. chiar si berea comandata s-a lasat asteptata vreo 10 minute !

50 de comentarii:

  1. esti norocos...,sincer!!! dak stiam papam ceva home ...in fine , azi 19.9.11 am ajuns la pranz si am mancat la ora cinei ...restul , cred ca va imaginati

    RăspundețiȘtergere
  2. DEZASTRU ...pacat de locatie

    RăspundețiȘtergere
  3. eliza-am vrut mancam ceva bun duminica 15 01 2012 dar am dat gres de data asta,am comandat o saramura de crap si am primit o zeama chiara cu ceapa si mamaliga rece noroc ca mam dres cu un papanas bun!!..rorania trzestete!!..

    RăspundețiȘtergere
  4. doru - am fost si eu de vreo 5-6 ori. ultima data de sf ion, pe 7.01.2012, intr-o sambata. e intr-adevar cam aglomerat in weekend si am asteptat ceva mai mult decat in timpul sapt, dar mancarea a fost la fel de buna–tot saramura de crap am mancat. Portiile au fost babane, cu de toate cele.servirea-destul de ok avand in vedere ce agitatie era. meniul s-a mai diversificat ceva.un plus e locatia, care e faina chiar si pe timp de iarna

    RăspundețiȘtergere
  5. anonim hai sa fim seriosi

    RăspundețiȘtergere
  6. rusine...ori unde mam dus la restaurant nu mi sa spus sa servim masa urgent ca sala e ocupata ,macar pui 'rezervat'

    RăspundețiȘtergere
  7. ai dreptate cred ca e vorba de pustoaica aia mai tanara ca neam trezit si noi cu ea la masa sa preia comanda chipurile ca ospatari nu se descurca dar era vorba sa plecam cat mai repede ca era un val de clienti si nu avea locuri suficiente /ori-cum nu o sa mai mergem cu toate ca eram 10-12 persoane care mergeam frecvent

    RăspundețiȘtergere
  8. am fost si eu (de 3 ori) mancarea a fost adusa odata cu bautura adica la 58 de minute dupa comanda si in plus dupa ce am terminat primul meniu a venit un ospatar pe nume vasilica care inainte de a lua farfuria a "debarasato" de servetelul pe care il folosisem si mi-la lasat sa-l folosesc si la felul doi.
    Desi este un restaurant cu specific pescaresc farfuria pentru oase lipseste la fel ca si tacamurile speciale.

    RăspundețiȘtergere
  9. dumneata spui de tacAm dar am fost a doua zi de paste am vrut crap,ni sa luat comanda dar nu nea mai bAgat nimeni An seamA desi ospAtaru dacA se poate spune asa...?cA nu stia nici pe ce lume e probabil cA a rAmas asaaaaaa...?de la Anviere dupA aceia am auzit cA el este acel.... vasilicA dupA aceia am cerut o cafea scurtA nea aduso dupA 10 minute rece dar lungA......o sA vA recomand si la prieteni mei sA vA facA o vizitA mai "specialA"

    RăspundețiȘtergere
  10. nu stiu a cui e vina dar vreau sa trag un semnal de alarma ieri 1 05 2012 am fost la pescuit si am intrat sa servim ceva dar saramura buna mAmAliga cruda,rece si cu un pAr,miam pus haina pe cuier si al luoato plina de praf si cu paianjeni pe ea ce

    RăspundețiȘtergere
  11. restaurant de tot c.......eu am fost de3 ori si nu ma-s mai duce mi-a ajuns ce am vazut...................

    RăspundețiȘtergere
  12. asta este noua ne e bine

    RăspundețiȘtergere
  13. MULTI PUPICI-JEAN DE LA CRAIOVA.

    RăspundețiȘtergere
  14. toata miscarea e sa ai rabdare...totusi e restaurant si e foarte multa lume...mie mia placut am asteptat ceva mai ales duminica dar sincer o sa mai merg imi place totul acolo...absolut totul

    RăspundețiȘtergere
  15. rabdare ....dar dupa o ora am primit borsul[acceptabil]dupa jumatate de ora cartofi prajiti cu jnitel de pui[cartofii erau reci si stafiditi snitelul foarte mic]papanasii fara nici un gust ,am plecat dezamagit total'???.

    RăspundețiȘtergere
  16. varza...varza...am fost de 2 ori;prima oara nu am dat importanta dar gasinduva pe acest sait mam uitat bine a doua oara si pot spune ca au dreptate acesti oameni care vau vizitat si au servit masa la acest local pantru ca eu am fost saptamana trecuta prima oara si dumineca a doua oara dar ;borsul era total diferit a doua oara saramura pot sa spun ca am servit apa cu ceapa si verdeata si an loc de papanasi am primit 2 covrgi necopti pentru ca nu pot spune ca am primit papanasi ;;;;; am uitat sa va spun ca fata de masa era plina de firmituri paharele erau sub ori ce criticasi acum trageti o concluzie ???//??????????

    RăspundețiȘtergere
  17. SCHIMBATI PERSONALUL CA PE SOSETE S-AU FUG EI CA DRACU DE TAMAIE CAND VAD ATATA MIZERIE CE PREDOMINA PRIN TOATE COLTURILE [CHIAR MAM UITAT ATENT SA VAD AU DREPTATE ACEI OAMENI S-AU NU ,SE PARE CA DA] AM MAI VAZUT SI BUNICUTA CARE MOSMONDEA PE ACOLO OARE AVETI VREO PERSOANA CARE SA LUCREZE LEGAL LA ACEST RETAURANT?.NU PREA CRED !!!!!!!....??...

    RăspundețiȘtergere
  18. ai dreptate am lucrat si eu cateva zile dar ce am vazut nu pot sa uit mai alles cum se prepara mancarea la bucatarie daca sunt multi clienti borsul se lungeste cu 2l de apa asta am vazut la d-na Nuti ,nu ajunge saramura se lungeste cu 2-3 cani de apa[care am anteles de la Vasi ca d-na Nuti este de etnie Rom probabil ca asa face si acasa o avea vreo familie mai numeroasa dar ea pretinde ca e bucatar Sef numai gura e de ea] din ce am auzit de la Vasi tote persoanele care au lucrat au plecat din cauza ei dar de-oare ce o accepta asa cu e probabil ca are un atu [de vino ancoace]dupa cate am observat eu an 3zile...asa ca nu va mai mirati oameni buni![cantina-saracului]

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai vedetiva de treaba voastra ca plictisiti lumea cu minciunile voastre de 2 ban .

      Ștergere
    2. va supara adevarul ca toata lumea care va trece pragul are ceva de spus de voi,daca nici o mamaliga nu sunteti an stare sa faceti nu stiu ce mortaciuni fierbe an oala pe foc ca la cata lume va huleste e pur adevar.

      Ștergere
  19. si mai urmeaza sa plece 2 persoane cam peste 1 sau2 saptamani cel mult tot din cauza lui d-na Nuti chipurile [Bucatar] cred ca are 2 clase ca trenul' pacat de aceast restaurant.

    RăspundețiȘtergere
  20. mai sunteti multi care o cunosteti pe d-na Nuti?Vasi ai grije ce vorbesti sar putea sa ai probleme!

    RăspundețiȘtergere
  21. mda...am intrat pe site crezand ca o sa obtin pareri obiective cu privire la locul asta. in schimb am dat numai peste rautati ieftine ale unor frustrati care nu au obrazul sa spuna ceea ce gandesc in fata colegilor de munca si ataca aici tot ce prind, unde sunt la adapost. TRISTA NATURA OMULUI! NU Va pierdeti vremea cu cititul

    RăspundețiȘtergere
  22. fratilor!!!!Gastronomia este o arta,nu se poate face asa....de o oarecare fameie din varful muntelui si un oarecare barbat care a fost doar sofer....Mergeti acolo unde sunteti respectati ca si clienti,si unde bani dvs,au valoare!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) ce ifose ai frate! ia du-te tu la un restaurant cu pretentii si vezi acolo ce valoare au banii tai. sa vezi ce peste 'proaspat' DECONGELAT din import o sa mananci pe BANI GREI. dar na...macar o sa fie frumos ornat :)). vezi sa mergi cu portofelul plin, ca altfel te faci de ras

      Ștergere
  23. la voi se mananca peste strica ce miroase groaznic si mujdei de usturoi cu resturi de mamaliga si multe altele.

    RăspundețiȘtergere
  24. fain fain loc! recomand oricui. daca aveti si copii, au cu ce sa isi umple timpul pe acolo

    RăspundețiȘtergere
  25. cel mai bun pastrav l-am mancat aici! revenimn sigur!

    RăspundețiȘtergere
  26. Icrele nu au gust de icre ... atat de mult ati lungit compozitia. Saramura de crap seamana mai degraba cu o plachie de proasta calitate. Mi-a placut doar "Crap prajit cu malai" si langa ... sos de hrean.

    RăspundețiȘtergere
  27. Pastrav bun...o eviscerezi o bagi la dry cooker sau in restaurantele mai bune in folie aluminiu si o pui pe farfurie...mare teorie!!!
    Si eu am vrut sa merg insa dupa ce scrie aici cred ca renunt la idee, poate la un suc la inceput!
    Oricum treaba e foarte simpla nu se va achita nota de plata daca e asa nasol,chemat seful de sala si pus in fata faptului...

    RăspundețiȘtergere
  28. ieri seara 03 02 2014 am vrut sa maninc un peste bun,nu am cunoscut restaurantul acesta,daca stiam de blogul respectiv probabil nu mai mergeam,iar daca eram multumit de restaurant nu mai cautam blogul,este logic.
    pe la 18.35 am intrat in restaurant ...la 18.45 sa luat comanda pastrav la gratar cu mujdei si pastrav albastru,cu prima lipsa ,nu mai era crema de zahar ars, pentru copil,si am comandat inghetata
    pe la 18.54 a venit chelnerul cu limonada si santalul de portocalii rosii.
    la 19 21 chelnerul a venit si ne-a intrebat daca nu dorim sa mancam crap pentru-ca pastravii nu mai sunt.ce sa mai comentez.ca nu o sa mai calc acolo in veci.

    RăspundețiȘtergere
  29. hmm..eu merg des cu familia aici si nu pot sa spun ca am avut vreodata probleme. pestele - gustos si proaspat. de vreo 2 ori ne-am nimerit sa venim chiar cand carau pe afara pestele viu de la bazine si il duceau in restaurant. fii-miu si-a ales un pastrav viu direct din galeata si abia l-am convins sa ii dea drumul :))
    preturile f bune. nu prea ai pe unde manca prin bv peste proaspat la un pret ok
    restaurantul primitor, frumos amenajat. chiar ne simtim bine acolo

    RăspundețiȘtergere
  30. frate!! :)) ce sa inteleaga omul din comentariile astea??! majoritatea sunt scrise de angajati care se ataca intre ei ca prostii :)))) aiurea!
    despre locatie..am fost, mi-a placut, ma mai duc.
    da, mancarea e buna. preturile nu se compara fata de alte locuri. chiar vineri seara am fost la sergiana si am vrut sa imi fac pofta cu un pastrav la gratar. Nu mai fac greseala asta! :)) scump, fara nici un gust. na...peste congelat. daca vrei pastrav bun, ala il mananci la pastravarii clar! bine ca avem unde. Brasovul nostru are de toate! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. buna buna salata de icre. si pastravul afumat e de la D-zeu! :D
      imi pare rau sa vad cat se abereaza pe blogul asta!
      misto rau de stat la masa de la semineu!

      Ștergere
  31. ce icre sunt alea ? numai maioneza !

    RăspundețiȘtergere
  32. ... si stau rau cu promovarea. pacat de tanara responsabila, ca altfel e dragutza.

    RăspundețiȘtergere
  33. Nu cred ca iti dai seama ce inseamna sa mananci icre cu maioneza :)))) tre sa ai stomac tare nu gluma!
    E chiar buna salata de icre. gustoasa, nu e deloc gretoasa.
    Stam in Harman si mergem des la pastravarie de mai bine de un an. Avem doi baieti (3 si 6 ani) care de fiecare data mananca cu pofta preparate din peste, inclusiv icre. Le-a placut din start si ma bucur ca pot sa le dau peste proaspat ori de cate ori vreau.

    RăspundețiȘtergere
  34. frumos amenajat, muzica buna, mancare gustoasa desi eu unu nu prea le am cu pestele. dar aici a fost chiar bun.
    am descoperit locul de curand la un drum facut la Sf. Gh. sigur voi reveni

    RăspundețiȘtergere
  35. excelent! mancare de nota 10, preturi fff bune, primitori, f haios si original amenajata locatia!
    ne place mult acolo, iar copiii sunt innebuniti dupa animalute

    RăspundețiȘtergere
  36. Cel mai bun peste mancat de multa vreme!!! iar locatia e de vis!
    recomandam tuturor prietenilor si vom reveni sigur la urmatoarea vacanta la Bv

    RăspundețiȘtergere
  37. Super frumos! Nu am cuvinte! Felicitari pt ceea ce s-a realizat acolo si tot inainte!

    RăspundețiȘtergere
  38. Păcat de locatie,am stat 30 min. la masa,după care ne-au spus ca este rezervat....

    RăspundețiȘtergere
  39. bine mai!!! nu stiu ce sunt cu toate negativitatile de pe aici, dar asta e clar cea mai faina pastravarie la care am fost. sincer!
    ce ar fi fain ar fi sa faceti un gulas de peste la ceaun afara pe gratarul de langa lac :D ar merge brici mancat iarna afara cu o tuica fiarta :D

    RăspundețiȘtergere
  40. Este un restaurant unde esti furat pe fata...am cerut 3 pliculete de miere pentru a-mi indulci limonada comandata de la ei si am regasit costul celor 3 pliculete in bonul fiscal ( in meniu nu exista un cost pentru pliculetul de miere); am comandat un cos de paine si pe bon au aparut doua, ceapa pentru icre nu exista ca si cost in meniu dar ei ti-o pun la plata, la fel am regasit costul si celor doua caserole pe care le-am comandat cu icre...cu siguranta voi face plangere la Protectia Consumatorului!

    RăspundețiȘtergere
  41. Poate dur mai mult pentru ca toate produsele sunt proaspete nu congelate...

    RăspundețiȘtergere