miercuri, 23 ianuarie 2008

Indesit, Domo si Micadan

am cumparat o masina de spalat de la firma Domo (www.domo.ro). una mai scumpa. cu uscator. pe ea era un abtibild cu "indesit" (www.indesit.com). lipit peste o alta marca: "kaiser". dar lipit prost, de m-a facut curios sa vad ce scrie dedesubt. oricum nu m-a deranjat. problema e ca la scurt timp nu a mai functionat. la un moment dat, in timpul spalarii incepea si se invartea butonul programator in continuu. apoi isi revenea, apoi iar nu mai mergea... si uite-asa. am citit manualul, am setat si resetat... pana la urma am sunat la service-ul care era trecut pe certificatul de garantie, firma micadan din bucuresti (www.micadan.ro). au raspuns cu greu la telefon, insa tehnicianul s-a anuntat destul de repede. metoda de comunicare cu tehnicianul era de tipul "dat beep". adica el imi dadea "beep" ca sa-l sun inapoi. mare firma asta, micadan. oameni descurcareti, nu dau bani pe telefoane... au si ISO... tehnicianul era un tinerel, a venit in slapi si bermude cu un matiz. cum se intampla de obicei, masina a mers in momentul cand a venit tehnicianul in bermude. replica a fost prompta: masina nu are nimic, sesizare nefondata. dar daca mai face asa, s-o las sa se raceasca. a plecat. s-a mai intamplat sa nu mearga din cand in cand. ne-am obisnuit... pana dupa un an cand, in timpul functionarii a generat un scurtcircuit si a murit de tot. am scos-o de la locul ei si am anuntat marea unitate de service national cu ISO, micadan din bucuresti. acum a trecut aproape o saptamana si nu a venit nimeni. s-a adunat un maldar de haine murdare si nu stiu ce sa facem: spalam de mana, ducem rufele la soacra-mea, sau la mama, imi cumpar alta masina? dar ce fac cu asta? o arunc? e inca in garantie. data viitoare o cumpar pe cea mai ieftina.
...
au trecut 2 saptamani... am sunat aproape in fiecare zi... am sunat la domo, nu raspunde nimeni... am trimis mail, nu s-a intamplat nimic... am sunat la indesit. cica sa sun la micadan. am sunat a ţ-şpea oara la micadan. am primit acelasi raspuns ca de fiecare data. ca voi fi contactat de urgenta.

115 comentarii:

  1. Protectia Consumatorului.... cate o sesizare (plangere ) pe zi... si daca dureaza mult poti sa ii anunti ca iti vei spala hainele la o firma specializata, iar ei vor platii facturile. Te asigur ca vor veni imediat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai sa-ti spun eu una buna.Astept sa vina sa-mi repare masina de spalat vase ARISTON de 8 luni.Intre timp a iesit si din garantie.Ce ne facem cu aceste firme?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am cumparat si eu o masina de spalat marca Indesit ca dupa o luna si jumatate sa sara tamburul de la loc crapand tot interiorul masinii.La service nimeni nu raspunde,ce sa fac?Oare se schimba masina,pt.ca din interior mai nimic nu a ramas intreg.

    RăspundețiȘtergere
  4. service micadan este de fff proasta calitate, mi-au refuzat acordarea garantiei unui produselectrocasnic in perioada de garantie. am reclamat la opc si la inceput le-a dat DREPTATE dupa care am revenit cu o alta reclamatie, au inceput sa ezite cei de la opc si atunci am reclamat le ANPC, care i-a pus sa-mi schimbe piesa defecta. nici pina azi nu mi-au dat-o cei de la micadan si ma poarta pe drumuri cu alte reclamatii pina o sa-mi rezolv problema. ce este mai important este ca trebuie evitat acest SERVICE (MICADAN) de fffff.proasta calitate profesionala!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Pana la urma cum ai rezolvat? Si eu am probleme cu un cuptor! Inca nu am sunat la ei, dar din ce am citit aici stau pe ganduri daca mai sun sau caut alt service...

    RăspundețiȘtergere
  6. dupa ce am facut reclamatii la toate firmele implicate, respectiv domo, indesit, micadan si opc, mi-au stornat factura si am ales alta masina

    RăspundețiȘtergere
  7. Am avut o masina de spalat Indesit(Altex),foarte buna,nu a facut probleme 2 ani,cand intr-o zi a luat foc. Am sunat la Micadan care au venit dupa o saptamana,timp in care,am mutat masina din baie in garaj fiindca mirosea urat a fum si ocupa spatiul degeaba.A venit un nene foarte intepat,a concluzionat ca noi suntem vinovatii ca am tinuto in garaj,de-si i-am explicat ca nu am folosito acolo,dupa care se uita in interior si spune: focul nu a pornit din cauza masinii,pe aceasta masina a fost pusa o lumanare.Am crezut ca inebunesc,a inventat tot felul de posibilitati in care am fi putut fi noi vinovatii.Am trecut cu bine peste asta,am uitat necazul si am cumparat alta masina Westeood(Domo),problema este ca asta are un defect la panoul de control,care in cartea de instructiuni scrie ca este o chestie minora si se rezolva la service... Problema si mai mare este ca service-ul este acelasi,Micadan... ceea ce ma face sa cred ca nici pe asta nu o sa mi-o repare.

    RăspundețiȘtergere
  8. e prosti nene si e grele!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. ...am o masina de spalat indesit cumparata acum 2ani si 5luni.am reparat-o o data in garantie.acum se aprind 2becuri in acelasi timp si mi se spune sa chem asistenta.asistenta am chemat-o dar a inteles ce are masina dupa ce a venit de 2-3 ori si bineinteles am platit doar odata.acum nu mai raspunde nimeni la telefon.cred ca imi recunoaste nr.tel si nu vrea sa mai raspunda,ca nu l-am platit de fiecare data cand a venit.pai cum sa-l platesc dak masina face in continuare la fel?cica are o rezistenta defecta(care costa 75ron)dar cred ca s-au gandit ca vin si a patra oara si tot nu le dau bani.........

    RăspundețiȘtergere
  10. TRUICA IOANA,DRAGASANI3 aprilie 2009 la 11:18

    ...E TOTUSI O FIRMA SERIOASA MICADAN.IERI AM TRIMIS UN MAIL LA EI SI AZI AM FOST SUNATA IN LEGATURA CU PROBLEMA PE CARE O AM LA O MASINA DE SPALAT INDESIT.ADRESA DE MAIL ESTE FLORINA@MICADAN.RO .POATE AVETI NOROC,SI CE SA SPUN FELICITARI MICADAN....

    RăspundețiȘtergere
  11. micadan cred ca este OK; m-au sunat a doua zi dupa ce le-am scris on-line despre problema; buba ar fi produsele de la MERLONI deci tot ce inseamna ariston, indesit si mai nou cred ca si AEG; stiu lume care merge de ani de zile pe coreene si nu au avut probleme. cred ca difera mentalitatea: unii produc consumabile si alti masini de spalat

    RăspundețiȘtergere
  12. Am o masina de spalat cu uscator , INDESIT, care dupa un an jumatate a dat 'ortul popi'. Sunat la micadan "ce nume idiot", venit firma de service cu care au contract in judet si 'nenea' acela a diagnosticat-o scurt"s-a ars placa" . Si asa din 05.04 tot astept sa vina placa. Norocul meu e ca am alternativa la spalat hainele.
    Cred ca produsele macaronarilor de la INDESIT au bube. Ce si-or fi zis: la tugulanii de romani merg si piesele de calitatea a III-a

    RăspundețiȘtergere
  13. Produsele ariston sunt proaste dar cei de firma micadan( ma refer si la colaboratorii de pe judete) lipsiti de profesionalism.Am cumparat mai multe electrocasnice Ariston, produsele de top, f scumpe, am avut probleme cu plita si de 3 ori cu hota( am dat cam 1000 euro pe hota), acum s-a stricat a 4 a oara din cauza unor caderi de tensiune( desi preventiv mi-am pus si un redresor de tensiune). Tin sa mentionez ca produsele sunt in garantie si cineva din domeniu mi-a spus ca daca se ajunge la al 4lea talon de garantie firma care asigura service-ul(adica Micadan)e obligata sa-mi dea o alta hota noua, acelasi model.Domnul de la Ariston Bucuresti( firma importatoare)mi-a confirmat acest lucru dar Micadan....traim in Romania

    RăspundețiȘtergere
  14. NU MAI CUMPARATI PRODUSE AL CAROR SERVICE ESTE ASIGURAT DE FIRMA MICADAN. NISTE SMECHERI FARA ABILITATI DE DEPANATORI. HABAR NU AU CUM SA REPARE UN APARAT ELECTROCASNIC . PROFESIONAL SUNT ZERO . NU VIN LA SOLICITARI. FAC CONSTATARI SI DISPAR. EU AM FACUT O PARTE DE REPARATIE CU O SIMPLA SURUBELNITA. PENTRU CEALALTA TREBUIA SA SCHIMBE O PIESA MAI COSTISITOARE SI A DISPARUT DUPA CONSTATARE. RETINETI CA TOATE ACESTEA SE INTAMPLAU IN TIMP CE FRIGIDERUL ERA IN GARANTIE

    RăspundețiȘtergere
  15. sunt de tot rahatul cei de la micadan.de 2 zile sunt la ei si ba imi suna si nu raspunde nimeni,ba imi suna si mi se respinge apelul sau cel mai frumos,bomboana de pe coliva,sunt preluat de un robot.un robot care te ameteste 30 de min cu ptr cutare apasa tasta 1 si asa mai departe iar,la sfarsit te roaga sa inchizi telefonul.astia ai naibi au auzit de cinism sau picatura chinezeasca!

    RăspundețiȘtergere
  16. Lamuriri si intrebari despre DoMo: lvdomo@gmail.com
    O sa te lamuresti ;)

    RăspundețiȘtergere
  17. sun de cateva zile a micadan; telefonul lor tot suna ocupat...sa incep sa spal de mana???
    sau sa nu mai cumpar produse indesit...???

    RăspundețiȘtergere
  18. daca tot suna si nu raspunde nimeni , de ce nu trimiteti si un mail pe adresa office@micadan.ro ? e mult mai usor pe cale electronica

    RăspundețiȘtergere
  19. am sunat si eu de cateva zile...si au zis k ma suna cineva de la ei.....nu au sunat nici in ziua de azi...firme de rahat

    RăspundețiȘtergere
  20. si eu ce zic aici , folositi mail-ul ca vad ca toti aveti posibilitatea .eu am facut o sesiare si au venit dupa o zi , deci nu sunt de rahat cum va permiteti voi sa spuneti .

    RăspundețiȘtergere
  21. oameni buni, numai cat te duci la micadan vezi doar clienti nervosi care fac scandal... am mai fost si la alte service-uri in bucuresti - de ex philips sau lg - unde treaba se face cu zambetul pe buze si cu intelegere - mult mai eficient de altfel. la micadan in schimb - iti spun ca te suna inapoi - ceea ce nu se intampla; iti spun ca aduc o piesa in 2-3 saptamani -> la mine a durat cateva luni, am vorbit cu nu stiu cate persoane de la ei, am reclamat si la domo - totul fara succes pentru ca intr-un final sa cedez, nu m-am mai dus la protectia consumatorului pentru ca deja imi era scarba de toata povestea... de atunci cumpar produse care nu au servisare la acest service de hoti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt perfect de acord! E un service de 2 lei. Au niste "specialisti" doar cu numele. De fapt sunt o adunatura de incompetenti care efectiv nu vor sa isi faca treaba. Vin, se uita, se rastesc la tine ca iti imaginezi probleme cu produsul respectiv si pleaca. Pentru ei, produsul trebuie sa fie stricat ca sa fie de reparat. Habar n-au ce sa faca, iar daca insisti ca acolo sau dincolo trebuie reparat ( tu care poate ai mai multe cunostinte tehnice, sau ai cerut o alta expertiza, de la un adevarat specialist) se agita si se cearta cu tine. Daca indraznesti sa le spui tu ce trebuie facut, iti spun ca te costa. pentru ei produsul functioneaza. Ajungi sa ti se faca scarba de astfel de "prestatori de servicii" si sa iti pierzi garantia, apeland la un adevarat specialist care sa iti rezolve problema.

      Ștergere
  22. acest service va pune cu botul pe labe fraierilor:))
    prea vi s-a urcat democratia la cap.

    RăspundețiȘtergere
  23. Nervosilor care sunteti!
    Chiar nu intelegeti ca ei sunt o mana de oameni prost platiti (ca toata lumea din Romanica, mai putin clasa politica),iar noi clientii suntem o turma, care de cele mai multe ori nici macar nu citim instructiunile de utilizare ?
    N-or fi ei perfecti ,dar nici cu utilizatorii produselor nu ne putem lauda.
    NU EXISTA PADURE FARA USCACIUNI.

    RăspundețiȘtergere
  24. ca bine scrie pers de mai sus , nu vedeti si greseslile voastre , e mult mai usor sa arunci pe oamenii aia .

    RăspundețiȘtergere
  25. Am probleme cu un frigider Bosch nou nout pe care am dat 2300 ron, iar cei de la Micadan refuza sa-mi trimita negatia ! Sunt niste nesimtiti, la fel ca orice prestator de servicii din Romania . Ptr cei care nu s-au fript mare atentie la ce cumparati sa nu scrie Micadan pe certificatul de garantie !

    RăspundețiȘtergere
  26. hai ca asta-i buna :))) de unde pana unde sa dea un service negatie ??? si mai ales , ce e aia ? io cand am fost cu auto la service nu am avut pretentie sa mi-o schimbe , am fost sa mi-o repare , ca doar asta-i domeniul de activitate al unui service , dar ma rog , ne place sa ne dam destepti , cand de fapt suntem
    p**** si mai vrem sa vada si toata lumea :)))
    si apropos : MUTA-TE DIN ROMANIA DACA NU ITI CONVINE AICI

    RăspundețiȘtergere
  27. Cel putin in Bucuresti, cei de la MICADAN sunt foarte prompti...este adevarat ca nu raspund la telefon, dar daca trimteti un e-mail pe adresa [danstancu@micadan.ro] intervin foarte rapid si profesional...nu faceti greseala mea de a lucra cu diversi carpaci care nu numai ca te taxeaza de 20 de ori mai mult decat face reparatia in sine dar nici nu te rezolva [vezi asa zisul service pentru frigidere de pe Iancu de Hunedoara - in colt la Lizeanu vis a vis de Mega Image...carpaci si neprofesionisti...

    RăspundețiȘtergere
  28. Micadan este o firma ok .Cei care vorbesc de rau aceasta firma sint niste rauvoitori care vor sa murdareasca numele firmei Micadan Apelati la Micadan cu incredere .Multumesc....

    RăspundețiȘtergere
  29. intrebarea zilei: oare cei de la Micadan citesc postarile si nu raspund?

    RăspundețiȘtergere
  30. intrebarea zilei de maine: oare concurenta firmelor Micadan, Ariston si Indesit nu participa la postari?

    RăspundețiȘtergere
  31. Produsele Ariston facute de Merloni sunt foarte proaste, au deficiente de proiectare iar servisul Micadan e de 0.02 lei. Am avut probleme cu masina de spalat Ariston (cea mai scumpa) in garantie si nu mi-au rezolvat problema. Ariston si service Micadan, SUCKS!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. Surpriza. Telefoanele Micadan nu sunt operationale, site'ul micadan.ro este disparut.
    Asta se poate verifica! Doar pt aparatorul din umbra al acestei firme...

    RăspundețiȘtergere
  33. micadan ??? un service care nu ar trebui sa lucreze cu publicul.poate ar trebui sa vanda rame in obor.telefoanele lor suna intodeauna ocupate operatoarele cu care ai nororcul sa vorbesti nu au nici cele mai elementare notiuni de politete .un service pe care va sfatuiesc sa,l ocoliti .am un frigider in garantie la care s-a ars compresorul si ma tot duc cu vorba ca e pe drum vine din germania ca a venit si ma sun ei in citeva zile apoi nimic. aceleasi telefoane ocupate si de la inceput etc etc va sfatuiesc sa nu cumparati produse cu garantie la MICADAN

    RăspundețiȘtergere
  34. danstancu@micadan.ro este seful lor. Pt. probleme fara rezolvare apelati la el.Tonul operatoarelor este specific capitalistilor....

    RăspundețiȘtergere
  35. Experienta personala, fara comentarii:
    - sunat 3 zile la rand pe toate telefoanele afisate pe site la micadan - fara rezultat
    - incercat sa completez formular de solicitare service on-line - eroare de server, fara rezultat
    - trimis email la office@... cu descrirerea problemei, solicitare interventie service, pus la dispozitie date de contact - FARA REZULTAT

    Experienta unei colege de serviciu: reclamat interventie service de proasta calitate la office@... punandu-se in copie reprezentanta indesit. Ce sa vezi? Raspuns in mai putin de o ora.
    Nu ca i s-ar fi rezolvat problema. Din cate spune ea calitatea service-ului execrabila, viteza de reactie mai inceata decat a melcului, customer care de 2 lei.
    Din ce am experimentat pana acum tind s-o cred. Oricum produsele Indesit nu vor mai figura pe lista mea de cumparaturi.

    N-am inteles ce inseamna "ton al operatoarelor specific capitalistelilor". Din descriere al celor de la micadan seamana cu cel al celor de la dispeceratele taxi.
    Pentru exemplificare de "ton capitalist" incercati un telefon la Orange sau Vodafone de exemplu. Sau aia n-or fi capitalisti?!?!

    RăspundețiȘtergere
  36. De ce nu scrieti pe adresele sefilor respectiv danstancu@micadan.ro sau emilnechifor@micadan.ro . Eu asa am procedat dupa ce nu mi-a convenit ceva si am primit raspuns ( chiar daca nu mi-a convenit !) destul de repede . Ideea mea este ca daca acolo unde am nevoie nu o pot rezolva merg mai departe Ca doar sa comentez , nu ma ajuta la nimic ! ..... La mine au mers telefoanele ...

    RăspundețiȘtergere
  37. nu mai cumpar de la firma cucu domo niciodata nimic.cea mai neserioasa firma

    RăspundețiȘtergere
  38. am cumparat si eu o masina de spalat indesit si abia scoasa din tipla fiind,am constatat k nu permite apei sa intre in cuva.am sunat la micadan si dupa aprox 30 min.mi-a raspuns cineva.se auzea o galagie si niste rasete acolo de ziceai k e bairam.a ramas k in 2 zile ma va contacta cineva...sper...

    RăspundețiȘtergere
  39. pai si credeai ca ai sunat la biserica sau la biblioteca de te-ai mirat ca e galagie ?

    RăspundețiȘtergere
  40. am sa va spun si eu ce probleme am avut

    RăspundețiȘtergere
  41. pentru toti fraierii si mancatorii de rahat care au scris mai sus: firma este obligata ca in cazul in care nu poate rezolva problema pe service sa dea "negatie de service". toate service-urile din romania fac acest lucru, avand in vedere ca lucrez la cora pantelimon, raion electrocasnice si firma de service este obligata prin contract si prin lege sa dea negatia respectiva. aca ca puteti merge la service si in cazul in care vi se refuza negatia puteti merge la ANPC, respectiv puteti sa dati firma in judecata, cu castig de cauza pentru dvs. asa ca toti prostii care mananca ...... sa nu mai vorbeasca in necunostinta de cauza si sa mai citeasca legea consumatorilor

    RăspundețiȘtergere
  42. pentru toti fraierii si mancatorii de rahat care au scris mai sus: firma este obligata ca in cazul in care nu poate rezolva problema pe service sa dea "negatie de service". toate service-urile din romania fac acest lucru, avand in vedere ca lucrez la cora pantelimon, raion electrocasnice si firma de service este obligata prin contract si prin lege sa dea negatia respectiva. aca ca puteti merge la service si in cazul in care vi se refuza negatia puteti merge la ANPC, respectiv puteti sa dati firma in judecata, cu castig de cauza pentru dvs. asa ca toti prostii care mananca ...... sa nu mai vorbeasca in necunostinta de cauza si sa mai citeasca legea consumatorilor

    RăspundețiȘtergere
  43. cred ca si tu ai putea sa mai citesti putin din lege , si sa ne traduci si nou ce e aia "negatie" ?

    RăspundețiȘtergere
  44. SALutari fratilor...am o problema cu o masina de spalat AWO43135 in garantie...a venit meseriasul si a spus ca cel mai bine sa o vand,ca el nu are ca sa-i faca...probleme de soft...halal raspuns...a facut proba la masina pe gol,dar eu folosesc masina sa spal rufe nu sa spal in gol...vai de capul nostru..

    RăspundețiȘtergere
  45. D-LE GRIGORE GABRIEL, DACA TOT LUCRATI IN CORA PANTELIMON, RAION ELECTROCASNICE NU MAI INFORMATI GRESIT CLIENTII..SE NUMESTE AVIZ DE INLOCUIRE SI NU NEGATIE, NU IL ELIBEREAZA SERVICE-UL CI PRODUCATORUL APARATULUI, ASTA IN CAZUL IN CARE PRODUSUL NU ESTE INLOCUIBIL IN MAGAZIN! AM TRECUT CU TOTII PRIN SITUATII DE GENUL...

    RăspundețiȘtergere
  46. am si eu o masina de spalat indesit mi s-a rupt din interiorul cuvei cele 3 clame din plastic(sau cum s-o numi)..am sunat ieri la firma ...o jumatate de zi a durat pana a raspuns. am sunat la cele 4-5 nr cate au din 30 de min in 30 de min.pana la urma a raspuns o doamna ffff irascibila(dc eram seful ei o dadeam afara ca nu asa se vb cu clientii) si a zis k vine cineva in 2 zile max ...intr-adevar a venit chiar a doua zi si a rezolvat treaba, nu era nici fff grea trebuia sa inlocuiasca alea 3..acum sa speram k n-o sa am probleme k in cateva luni imi expira garantia...

    RăspundețiȘtergere
  47. Copile trebuia sa scoti suruburile din spate tu i-ai dat drumul la masina fara sa scoti cuiele care tin cuva pt transport......micadan si indesit sunt diferite.....pt primu care a scris nu a um parat indesit a cumpoarat alta marca...

    RăspundețiȘtergere
  48. lucrez la micadan si este un service de 2 lei

    RăspundețiȘtergere
  49. salut Am luat o masina indesit Model wixl 105 acum un an jumate si de 2 luni imi face probleme la stoarcere Au venit de la servis brasov si inca nu au reusit sai dea cap Ba au zis ca din cauza curentului electric is pierde memoria programatorul Ce e de facut //? Ca mai am garantie citeva luni Ca dupa terminarea garantiei o repara \\Pe bani buni

    RăspundețiȘtergere
  50. salut. si pe mine ma aburesc de 2 luni. Am un aragaz hansa si mi-a picat usa de la cuptor.
    Nu, nu glumesc. Am sunat la ei si dupa 2 sapt a venit cineva si a constat. Cica piesa vine din Polonia in maxim o luna. Nu a fost asa. Am sunat la ei de 2 ori si nu am reusit decat sa imi dau seama ca ma aburesc grav de tot. Ca nu au nr de telefon al fetei care face comenzile de piese, ca au notat gresit nr meu de telefon in baza lor de date etc.
    Culmea cand m-au sunat sa constate l-au avut gresit.
    si ca sa nu creada micadan ca sunt de la concurenta le spun ca ma numesc Trasca Claudiu si ca pot sa caute in baza lor de date.
    intre timp ma duc la opc, si daca e cazul si la anpc.
    multumesc micadan

    RăspundețiȘtergere
  51. Dl Trasca Claudiu , dar presiune la gaze cat este , se incadreaza cumva in limite ?
    La mine au venit si l-au scos din garantie pe motiv ca am mai mult de 25 Mbarr , aveam vreo 50 intr-adevar .Am citit dupa si certificatul si m-am linistit , am cumparat regulator presiune si aragzul merge foarte bine , am un Indesit K3... si nu mai stiu .

    RăspundețiȘtergere
  52. Eu tocmai le-am trimis un control. Am patit ceva asemanator ca voi dar eu nu ii iert asa usor.

    RăspundețiȘtergere
  53. Salutare
    Aceeasi problema cu aceeasi masina de spalat Indesit....... unde dracu sa mai sun ca am inebunit cu telefoanele si numai ton de ocupat de 2 saptamani.... aveti alt nr de telefon de la ei ??????

    RăspundețiȘtergere
  54. Stati dvs de 2 sapt de dimineata pana seara cu telefonul la ureche si e numai ocupat ??? asta e maxima :))) pai scrieti-le pe mail ca vad ca aveti posibilitatea . Service-ul ala nu se ocupa doar de un judet , se ocupa de toata tara . Sa va spun ceva , ne meritam soarta pe care o avem ca suntem FOARTE rai , asa ne trebuie . Hai la MULT BINE ! Nici unul n-aveti curajul sa va lasti datele aici , de unde stim noi ca nu sunteti de la firme concurente , ei care scrieti numai aberatii ??? eu nu am convingerea ca sunteti clienti .

    RăspundețiȘtergere
  55. din luna februarie tot sun la aceasta firma micadan service .ei vin acasa constata ce defectiune are aragazul si vine de mai multe ori cu jumatati de piese sau cu altele de la al;te aparate scuzanduse ca asa a notat la domiciliu.feritiva de acesti escroci execrabili de la micadan ploiesti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perfect de acord! Daca aia sunt specialisti inseamna ca trebuie revizuita definitia din dictionar :)

      Ștergere
  56. aia-s escroci , da' voi sunteti analfabeti !!! invatati gramatica si dupa scrie-ti pe
    site-uri , va mai faceti si de ras :)))))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
  57. DE CE ATATA TENSIUNE SI AGRESIVITATE ? AVEM TELEFON ( SA SPUNEM CA NU RASPUNDE LA TELEFON ... ), DAR AVEM INTERNET ( CU DATE DE CONTACT - E-MAIL DE LA FIRMA MICADAN ) SI PESTE TOATE ASTEA, DACA CITIM INSTRUCTIUNILE DE UTILIZARE CAND CUMPARAM CEVA SI MAI APOI, IN CAZ DE RESPECTARE A ACESTORA, UTILAJUL NU FUNCTIONEAZA, SI MICADAN NU CORESPUNDE, AVEM ANPC. TREBUIE SA REZOLVAM OFICIAL, NU CU INJURATURI SI STRESS ....TREBUIE SA INVATAM SA FIM RESPECTUOSI SI BINE ORIENTATI, CA SA NU MAI FUGA VESTUL DE NOI SI SA NE MAI TRATEZE CA PE ULTIMII !

    RăspundețiȘtergere
  58. Usor de zis, sa rezolvam fara stres...Frumos, dar ce te faci daca ti se strica masina de spalat, ai copii, un maldar de rufe murdare, tot felul de alte probleme si cei de la Micadan amana o zi, inca o zi...Vin, zic ca esti vinovat (adica habar nu ai sa folosesti masina) si se dovedeste apoi ca nu esti (da' de scuze nu poate fi vorba), mai amana un pic, schimba motorul, masina porneste si se strica din nou in timpul primei spalari?! Ce facem? Si mai sunt si agresivi verbal cand solicit un alt depanator decat cel care a venit. Mi s-a spus ca "nu este treaba mea", firma decide.

    Cred ca ar fi bine ca cei care citesc sa intrebe atunci cand cumpara aparatura electrocasnica daca garantia este asigurata de Micadan si in acest caz sa cumpere o alta marca. Se poate cumpara si aceeasi marca, de la alt magazin/alt importator. In felul asta poate scapam de Micadan si altii ca ei.

    RăspundețiȘtergere
  59. Revin, sunt persoana cu postarea anterioara. Pentru cei care ar putea fi interesati: masina este Indesit si s-a stricat dupa 10 luni!!!!

    RăspundețiȘtergere
  60. vesti proaste pt cei anti Micadan , acopera aproape toate marcile :)))

    RăspundețiȘtergere
  61. Scuze, nu am avut timp sa va scriu pin acum, insa acum chiar m-am enervat" pe prostia unora ce nu detin date, informatii, insa intotdeauna vor da sfaturi.... Treaba cu "NEGATIA" nu poate sa confirme decit ca VINZATORII CHIAR SUNT ADUNATI DE PE STRADA SI PUSI SA VINDA" , ca ei NU CITESC NICI MACAR MANUALELE DE UTILIZARE ALE PRODUSELOR PE CARE SUNT PUSI SA LE VINDA. Se numeste "Decizie de inlocuire a produsului" si o da NUMAI fabricantul , nu service-ul. Service-ul constata, face comanda de piese si repara. Tu de ce nu stii asta, VINZATORULE ? . Spuneai ca ai citit legea protectiei consumatorului... Dupa cum vad ar trebui sa ne ferim NOI de vinzatori ca tine... Alta prostie : treaba cu trei-patru reparatii ... Chiar va multumiti cu ce va spun toti .... scuze pt termen... Sa va mai spun ceva: Teoretic nr defectiunilor este proportional cu vinzarile, in conditiile compararii produselor aflate pe acelasi palier al calitatii si exploatate in aceleasi conditii.
    Las la o parte deocamdata faptul ca presiunea/duritatea apei, sau a gazului, respectiv tensiunea electrica cu MARI fluctuatii, mergeti direct la orice VINZATOR si va v-a spune ca cele mai proaste produse sunt Indesit, ca are multe reclamatii cu ele, saracul, ca altfel mi-e jena sa-i spun,neavind habar ca acest brand a vindut ATENTIE: DE DOUA ORI MAI MULT DECIT CEILALTI FABRICANTI LA UN LOC. Asta spune mult despre calitatea unor produse. Atunci nu e normal ca nr de defectiuni sa fie proportional cu vinzarea ? Inainte de a clampani pe tastatura PC, ar fi recomandat sa culegem informatii, cit mai pertinente, nu de la orice surse , si apoi sa le mai trecem si prin filtrul gindirii. Va intrebati de ce masinile de spalat s-au defectat? V-ati intrebat daca e bine sa le tineti in baie? Care este actiunea aburului/condensului asupra circuitelor integrate de pe "placa" ? Calculatorul sau TV il tineti in baie. Cam cit costa un TV SPECIAL CONCEPUT SA FUNCTIONEZE IN BAIE? 70-80mil. Cit costa o masina de spalat ? 10-14mil. Vad ca va scapa o gramada de lucruri, insa va grabiti sa etichetati produsele ca fiind proaste.

    RăspundețiȘtergere
  62. Masina de spalat INDESIT.
    Cumparat de la FLANCO in 2002.
    Prima defectiune aparuta...................2011, un rulment.
    Aaa, da este prost doar un INDESIT cumparat la DOMO.

    RăspundețiȘtergere
  63. Raspuns pentru anonim-ul care a postat in data de 10 februarie 2011 ora 20:55: De ce nu a-ti mentionat ca defectul a fost provocat chiar de "anonim" ,adica un obiect strain in pompa de evacuare (moneda), un defect care se putea remedia chiar de "anonim" daca citea cu atentie instructiunile de utilizare.
    TEHNICIANUL.

    RăspundețiȘtergere
  64. lazar aurelian bucuresti am facut o sesizare pe 12.09 nr 357517 mi s-a spus ca o sa fiu sunat pe 13.09 in jurul orei 8.00 nu ma sunat nimeni am sunat eu la 9.45 la tel 0212429033 si mi s-a spus ca termenul e de 48 ore astazi 14.09.2011 am fost sunat la ora 8.00 de catre frigotehnist si mi s-a spus sa stau acasa intre orele 10.00 si 13.00 la ora 11.55 am iesit din apartament sa iau o paine luind -umi si tel la mine la 12.05 pe usa apartamentului am gasit un bilet pe care scria ora 12.00 v-am cautat pentru frigider am ramas socat pentru ca din celelalte comentarii tehnicianul putea sa dea un beep iar eu as fi venit imediat operatoarea la care am sunat imdediat mi-a dat un raspuns la care mi-a stat mintea in loc telefoanele fixe nu se pot lua la ei GSM de serviciu nu au inteleg ca este criza dar putea sa dea un beep de pe tel personal si as fi raspuns imediat nicaieri la nicio firma serioasa nu se vine fara a anunta cu 10 min inainte sau la fata locului normal daca asta este politica firmei micadan dimineata cand am fost sunat putea sa-mi spuna clar; INTRE 10.00 SI 13.00 DACA NU SUNTETI ACASA NOI NU SUNAM LA TEL NICI MACAR BEEP SI ATUNCI NU AS MAI FI IESIT DIN APARTAMENT DUPA PAINE AM PIERDUT 2 ZILE DEGEABA CINE IMI PLATESTE MIE CELE PATRU ORE DE ASTAZI 14.09 CE FEL DE CONDUCERE ARE ACEASTA FIRMA? CONSIDER CA A FOST O BATAIE DE JOC LA ADRESA CLIENTULUI SUNT FIRME CARE VIN SI LA ORA 21.00 SEARA SI ANUNTA INAINTE CU 10 MIN ASTEPT RASPUNS DE LA DOMNUL DIRECTOR DANSTANCU

    RăspundețiȘtergere
  65. sint reprezentantul din arges al micadan.experienta zic eu cit casa poporului( daca va fac c.v-ul cam toti cei de mai sus care vorbiti aiurea sinteti cu 2 -3 trepte mai jos) si va spun ca din 10 reclamatii doar 2 sint pe bune! raportativa si la vinzari!restul de 8 sint defecte provocate de client sau cauze externe: tensiune ,umezeala ,gindaci etc.
    cred ca fiecare caz trebuie discutat in particular, dar daca nici unukl nu va dati numele sa putem verifica si noi daca aveti sau nu dreptate....pai fratilor eu in 12 ani de service ( in conditii grele-lucrul cu oameni ca cei de mai sus care vorbesc aiurea) nu am avut nici macar vertisment de la opc ,repet daca eu nu pot sa spun ca voi cei care sinteti nemultumiti, in proportie de 99% nu aveti dreptate ,atunci nimeni nu poate.
    imposibil sa fi avut indeplinite conditiile de garantie.imi spuneti ca a-ti avut impamintare la prize, tensiune ain parametrii, presiunea la gaz -fara regulator ma faceti a rid- cit scrie in carte,folosita intr-un spatiu ventilat,uscat si la temperatura pe care producatorul o recomanda?hai sa fim seriosi!!
    fac pariu ca aveti impresia ca daca a-ti cumparat un produs trebuia sa va dea si un depanator bonus care sa va stea la dispozitie 24 din 24 h.si in plus sa foslositi acell produs oricum-fara sa cititi instructiunile de folosire!!nu se poate tata asa ceva!
    parerea mea e ca -cel putin la produsele de un anumit nivel- ar trebui sa va ceara diploma de bac!!!!!!!
    eu fac service si la alte marci decit indesit ariston!cam la toate.si concluzia este ca la diferite nivele de clienti si pretentii diferite produse.
    pentru nelamuriri si explicatii serioase contactati-ma pe ac. adresa de e-mail.faceti-o cu curaj!!! nu mai fiti viteji la telefon si pe net...aici nu sinteti decit niste ip-uri.fiti ''barbate''......

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DOMNULE CEEA CE SPUI ESTE PUTIN FATA DE MODUL CUM SE COMPORTA COLEGII DUMNEAVOASTRA.DE EXEMPLU ACEST "DOMN"(SA MA SCUZE CA L-AM NUMIT DOMN)MARIUS CONDOVICI CARE PUR SI SIMPLU DIN MODUL CUM VORBESTE ESTE UN OM DE CEA MAI JOASA SPETA.AM CREZUT CA VORBESC CU UN CIOBAN PRIMA DATA.NU POTI SA SPUI LA UN CLIENT,PROFITIND CA ESTE LA TELEFON,CA ESTE TIMPIT,CRETIN SI CA NU STIE CE VORBESTE.PT DETALII SI CONFIRMARE ROG SUNA-TI LA 0745094595

      Ștergere
    2. de ce nu spui ca ai mintit la dispecerat ca nu a fost nimeni la tine?din ac. motiv un om( depanattorul) putea sa aiba probleme mari( cum ar fi sa ramina fara loc de munca).de ce nu ai spus ca ti-ai bagat p...la in ea de masina si ca vrei alta-sau mai exact sa-ti dau eu alta!?!?!?,asta in conditiile in care legea 449/2006 spune altceva?
      se intimpla sa nu fct. un aparat din diverse motive.tu ai cautata scandal din momentul 1!!!nu am profitata ca erai la telefon.daca vrei sa bne cunoastem e ok pt mine.nu stiu daca te tin curelele pe tine domnu' cu facultate facuta pe bune.
      semneaza un analfabet fara bac.....

      Ștergere
  66. orice produs cumparat este un risc. garantia este de cele mai multe ori inutila. tehnicianul poate invoca oricand neindeplinirea conditiilor. domnule acinst, dumneata ai diploma de bac ? din modul de exprimare nu rezulta asta.

    RăspundețiȘtergere
  67. D-le reprezentant al Micadan garantia oferita in Romania e de cele mai multe ori mai mult de forma.
    Am facut o sesizare din data de 14.11 la Micadan Bucuresti pentru ca am o problema cu un radiator electric cu ulei DeLonghi KH770920 si nici macar azi n-am primit un raspuns concret.
    Radiatorul incalzeste, dar cand porneste\opreste termostatul incepe sa trosneasca de cel putin 10 ori.
    Nu exista solutie pt problema mea din cate imi spunea reprezentantul din Arad, dar totusi ceva trebuie facut pt ca mai am 3 asemenea radiatoare NoName si nu trosnesc deloc.
    Ce mai ziceti de asta?

    RăspundețiȘtergere
  68. Domnule cu radiatorul. De ce nu mergi la vanzatorul de unde ai luat produsul si il iei de guler ? Sa isi rezolve el problema cu service-ul in garantie. Daca vanzatorii refuza sa mai vanda produse cu service la micadan, sa vezi ce dispare firma asta.

    RăspundețiȘtergere
  69. Marius din Bucuresti1 decembrie 2011 la 01:02

    Am o combina Ariston care inca de la inceput a avut mici probleme din fabricatie fiind absolut convins sa nu mai cumpar pe viitor electrocasnice Italiene. Acum la 6 ani de la cumparare sunt la fel de convins desi combina functioneaza bine cu o mica problema: din cand in cand aparea o mica balta de apa langa frigider. Desi am citit multe comentarii negative la adresa firmei Micadan am decis sa incerc si eu serviciile lor in post garantie. Am scris un mail pe adresa de contact de pe situl lor si dupa cateva ore primesc raspuns. Este incurajator mi-am zis. A doua a zi am mai schimbat vre-o doua mailuri pentru a afla un pret estimativ si apoi a obtine o programare. De fiecare data am primit raspuns rapid astfel ca la o zi de la primul mail am reusit sa obtin o programare la service. In dimineata urmatoare m-a sunat de la firma sa ma intrebe daca este cineva acasa in ziua respectiva intre orele xy si culmea chiar a venit cineva intre orele respective si a rezolvat (sper) problema. Nu stiu daca la mine a fost o problema mai usoara sau fiind postgarantie (a se citi cu bani) au tratat diferit problema insa experienta mea a fost una pozitiva si cred ca am sa apelez si data viitoare la ei.

    RăspundețiȘtergere
  70. Auzi,trosneste caloriferul!!!! Pffff,parca n-ar fi normal.

    RăspundețiȘtergere
  71. In legatura cu caloriferul pe ulei DeLonghi KH770920 cam care ar fi problema cu "trosneala" este achizitionat tot de la Domo

    RăspundețiȘtergere
  72. asa am patit si eu.
    http://masinadespalatbuna.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
  73. ion-eu nu gasesc diuze pt osoba pe butelie,,Bosch''sunt din arges si am vazut ca Firma ''MIcaDAn are reprezentant in pitesti,as vrea sa iau legatura cu eldaca ma poate ajuta cineva
    ''MULTUMESC''

    RăspundețiȘtergere
  74. dragi mei am o masina de spalat indesit w101 spala rufele cind tr sa le limpezeasca se aprinde butonul de clatire delicata si nu isi mai face programul deloc decit daca o resetez eu
    pe rind . elena

    RăspundețiȘtergere
  75. micadan nu este firma de profesionisti ci una de gainari, nepoliticosi, chiar obraznici
    nu inteleg de ce se comporta in afara oricaror reguli elementare care ar trebui sa guverneze relatia "furnizor servicii" - "client"
    va sfatuiesc sa evitati sa aveti relatii cu aceasta firma prin boicotarea produselor care au garantia la aceasta firma.
    cred ca o ancheta a opc- ului referitoare la comportarea acestei firme in relatia cu clientii, ar fi utila
    minulescu dan - bucuresti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am intrat din intimplare( dupa ceva timp) pe ac forum si am vazut ce a zis anonomul din 16 iulie.pai tataicu ' : 1 anonim pe net ,anonim in realitate. cum poti sa spui ca este o firma de gainari?ai curaj sa faecm un test? pun intrebare , pui intrebare. e ok?
      2. nepoliticosi? pai ce vrei tata ?, dupa ce te f..te la cap un client care nu a citit manualul de instructiuni , te mai si injura , sa-i faci o mu..ie? pai fa-o tu barosane....
      3. boicot pe produs zici ca implica boicot pe service? esti timpit! fac service la toate marile branduri cu exceptia electrolux( preturi mari piese, plata intirziata, etc) crezi ca aceste firme nu fac un cv al subcontractantului?chiar ii crezi pe acestia timpiti ? crezi ca samsung de ex. face servic e cu oricine?
      4. daca ai probleme cu ,, gainarii,, du-te taticu la aia din coltul strazii si rezolva problema ca la ,,mama omida,,.....
      5. tu crezi ca opc-ul este sperietoare? si acolo sint oameni cu pregatire si fara. oricum eu am avut si am o relatie foarte buna cu ei( documentata si argumentata-dupa cum ziceam mai sus : nu am avut nici macar avertisment in 12 ani, asa ca ...)
      scuze esti anonim doar pe net , am vazut ca ai semnat. ai o bila alba.
      marius condovici

      Ștergere
    2. tata, frate, mosu, barosane... mai ai si altele, stim sigur. vocabular elevat. asa sa vorbesti cu mata si cu familia ta ma cand frigi micul si carnatii, nu cu unul care a dat o caruta de bani pe un produs premium si a avut ghinionul sa aiba nevoie de service-ul vostru, impus de un alt rahat, numit retail-er. Dupa ce ai postat aici, nu mai este nici un dubiu ca aceasta mega-firma MICADAN este ceea ce urla toata lumea - o mare TZEAPA. nu te mai obosi sa raspunzi. stiu ca esti bun..cel mai bun.

      Ștergere
  76. Ne-am dat dracu toti , suntem "cetateni europeni" si "avem drepturi" .
    Cata clientela cretina ...pacat de produse :)))

    RăspundețiȘtergere
  77. DOMNU' ALEX! PINA LA MAMA! CE TI-A FACUT FEMEIA ? DACA IMI BAG EU P... LA IN MATA CUM E ? LASA BA HARNEALA ASTA DE INTELECTUAL RATAT CA NU PUNEM BOTU'. NU TE-A PUS NIMENI BA RATATULE SA CUMPERI ACEL PRODUS. SI DACA L-AI CUMPARAT CE VREI BA SA-TI FACEM O MU...E? NU AI SPUS CE PROBLEMA AI AVUT( ASTA IN CAZUL IN CARE CHIAR AI AVUT) CA DACA E UNA DIN ACEEA CA NU TI-A PLACUT CULOAREA NU POT DECIT SA IMI MAI BAG O DATA P...LA IN MATA.
    ASTA VORBIND ACADEMIC ......DEOARECE M-AM COBORIT LA RATUL TAU ( PORCULE!)
    SI SA STII CA SINT CHIAR BUN IN BRANSA-DAU ORICIND SI CU ORICINE CONCURS- TEORIE SI PRACTICA - BA NESPALATULE
    HAI CA M-AM ENERVAT CU UN PROST SI NU E BINE!IMI CER SCUZE LA TOTI CEILALTI CARE CITESC, DAR AM FOST PROVOCAT SI FORTAT SA RASPUND UNUI MIRLAN CU CEAFA LATA ,CARE CREDE CA DACA STA IN FERENTARI E BUCURESTEAN SI IMPLICIT DIN BUCURESTI, DA-TE BA JOS DIN COPAC , MAIMUTA DRA....CU.
    CU STIMA PT. CEILALTI CITITORI!

    RăspundețiȘtergere
  78. MICADAN chiar este un service de 2 bani cu tehnicieni de 0 bani! Am o masina de spalat Indesit, inca in garantie si care la centrifugare trepideaza anormal si scoate un zgomot infernal parca sta sa se dezmembreze. Am sunat la service, a doua zi a venit un tehnician a facut o verificare vizuala fara sa o atinga, a impins usor in ea si vine concluzia...sesizare nefondata, masina functioneaza corect; nu imi venea sa cred ca imi spune asta. A scris repede un raport si a intins-o ! Am facut deja sesizare la anpc si astept acum un raspuns de la ei. Mult succes celor care vor apela la Micadan !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua ,
      Daca am ajuns sa ne scriem asa urat ...cred ca e mult prea mult ! Consider ca trebuie sa fim macar decenti . Inteleg ca avem frustari/nemultumiri/etc , Micadan nu este ' minunea " lumii , oamenii sai sant oameni normali si nu sunt Dumnezeu pe Pamant ! Daca prestatia lor nu va este pe placul Dvs. , OK , exista o autoritate care ne guverneaza ANPC-OJPC , va rog apelati si decizia lor este suverana si o respectam . De asemenea adresa mea este publica , www.micadan.ro este pe net, cine mi-a scris decent cu orice problema ... am raspuns - si nu este nicio ciudatenie , chiar daca nu imi convine , va raspund !
      Dar oameni buni , Micadan face service, nu poate face mai mult decat fac producatorii produselor , decat prevede legislatia europeana care se aplica si in Romania etc . Din pacate vad ca foarte multi din cei care scriu aici doar injura si isi scriu frustarile . inteleg, ca si eu traiesc in Romaina si daca nimeni de la Enel , de ex nu imi raspunde de ce eu trebuie sa platesc cu 25% mai mult KW-ul verde !!!etc , asta nu inseamna ca noi cei din Micadan trebuie sa le rezolvam pe toate . Imi pare rau dar intervin acum ca mi se pare ca s-a ajuns un pic cam prea mult !
      Haideti sa facem un pas inainte si sa scriem cerebral ceea ce dorim si va promoit ca voi tine cont , asa cum am facut intodeauna !
      Mie imi place o " vorba " : " Un om mort este mort , nu mai stie nimic ... ceilalti sufera .... Tot asa este si cu un om prost ! "
      Va multumesc !

      Ștergere
  79. Micadan este cea mai adevarata firma de service cu tehnicieni cu un profesionalism desavirsit . Cu toate ca stau foarte departe ,la Valea Dragului in jud. Giurgiu .s-a intervenit promt si eficient chiar la o zi dupa ce am facut sesizarea.Sunt foarte multumit de masina mea de spalat si am deosebita placere sa mai lucrez pe viitor cu firma Micadan .

    RăspundețiȘtergere
  80. CEI MAI BUNI

    www.washing.ro
    www.washing.ro
    www.washing.ro
    www.washing.ro
    www.washing.ro
    www.washing.ro
    www.washing.ro
    www.washing.ro
    www.washing.ro
    www.washing.ro
    www.washing.ro

    RăspundețiȘtergere
  81. In Romanica clientul in loc sa beneficieze de asistenta si profesionalism, beneficiaza de marlania astora de la micadan. Vorba si unuia de mai sus, ce nume tampit (micadan). Astia de la micadan au impresia ca ei daca repar masini de spalat sunt buricul pamantului. Mai baieti sunteti niste prestatori de servicii, sunteti platiti si trebuie sa onorati serviciile conform contractului. Mai demult am avut si eu de a face cu ei, au raspuns foarte greu, a venit un nene dupa cateva zile si cu tupeu mi-a cerut bani (desi masina era in garantie), spunandu-mi de la obraz ca ei au salariile mici, si macar deplasarea sa i-o platesc. Colac peste pupaza a montat si capacul frontal gresit, a prins un surub gresit, se vedea ca un cur, dar mai conteaza sa fie si clientul multumit ? Doamne fereste. N-ar fi rau sa le faceti si un test psihologic, poate or fi prea stresati. O mana de oameni ce munceste pe salarii mici ? Inseamna ca avem o problema. Servicii de proasta calitate, o mana de oameni prost platiti, desi asigura servicii pentru cei mai mari producatori de masini de spalat ? Schimbati firma. Apoi... fie vorba intre noi, era o reclama la INDESIT (facute sa dureze). Dureaza o lae. S-a ars placa dupa 5 ani. Garantie 2 ani. Pai cat timp sunt facute sa dureze ? 2 ani ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. domnu'! cam ce studii ai matale ?ca dupa cum scrii esti cam cu bacu' luat cum luau aia permise la pitesti.dupa cum ii spuneam si dobitocului ala de dinaintea ta ( ala care s-a legat de mama, femeie in virsta de altfel si fara de vina) tot criticati dar sinteti niste ratati care sub plapuma frustarilor trag niste basini puturoase , pe care le vintura spuniid ca a fost grivei sau pisica......
      pune mina intii si fa ceva ( ceva util) si apoi sa arunci cu noroi.
      sint convins ca cel despre care vorbesti nu a pus problema cum o pui tu.sint convins ca nu ti-a cerut bani ca e platit prost( astea sint ca sa-ti acopere tie veninul pe care il produci) si ca ti-a cerut bani pentru ca reparatia respectiva nu facea obiectul garantiei( defect provocat....) .
      relativ la stress cam asa e! daca am de-a face cu cite un cretin ca tine pe zi si e suficient.

      relativ la reclama cu indesit. din ce cauza s-a ,,ars,, placa?( apropo care ? aia cu gabi lunca su romica puceanu?)nu fost de la tensiune? nu a fost de soareci( cam 60%!!!!!) nu a fost de la pompa blocata cu centii de la cules de capsuni? nu a fost din cauza umezelii din baie( baie-ca acu tot tirtanu' are baie)? a? si apropo bai tarane ROMANIA se scrie numai cu litere mari( citeste NICHITA STANESCU-nu e o reclama la votca ,e un mare poet patriot) si nu Romanica ca nu e tara matii! fi barbat si patriot, ce mortii masii!
      ar fi trebuit sa citesi mesajul dat de dan stancu, de mai sus.omu' e foarte cal si ok.dar eu nu .eu te bag in mata!pt confirmare
      acinst

      Ștergere
  82. mie a putut sa-mi spuna ca deplasarea si constatarea costa 60 ron , acum stau si gindesc dece sa le mai si repare cind se scoate mai bine din deplasari si constatari si dispecera ?aeriana .cum a obtinut aceasta firma contractul ?ar trebui sa fie facuti vedete undeva la un post tv .

    RăspundețiȘtergere
  83. Este adavart ca cei de la Micadan raspund la sesizari foarte greu. Ma aflu in aceeasi situatie, inca nu s-au prezentat.

    RăspundețiȘtergere
  84. si eu sunt ina ceeasi situatie cu o masina de spalat. am facut sesizare, au venit, au constatat. dupa 3 saptamani nu venise piesa. termenul legal e de 15 zile. m-am adresat la ANPC. intre timp am luat o masina de spalat si am de gand sa ii actionez in judecata pentru a--mi recupera banii pe masina de spalat stricata, cu care nu mai am ce face.

    RăspundețiȘtergere
  85. Au preturi mari: un schimb de rulmenti la o masina de spalat: piesa + manopera = 300 RON. M-am lipsit si mi-am luat una noua, cu garantie 5 ani. Probabil ca asta e mersul lucrurilor: sa te lipsesti de service si sa-ti iei ceva nou, cu garantie mare.

    RăspundețiȘtergere
  86. tipic taranului din Romania. si-a vindut o bucata de pamint si a inceput sa-si cumpere electrocasnice pe care habar nu are sa le foloseasca. iar in momentul in care se defecteaza un aparat depanatorul este considerat un sclav care trebuie sa vina in genunchi sa-i repare lui aparatul. A-ti aflat si voi ca aveti drepturi asa si ? noi ca depanatori trebuie sa va suportam voua figurile de tarani basitI/ V-AS LUA DREPTURILE IN .....TARANILOR. ION CRISTIAN DEPANATOR SERVICE.

    RăspundețiȘtergere
  87. Baietii de la aceasta firma de cacat nu sunt altceva decat niste sugatori de p... habar nu au pe ce lume traiesc .Daca e sa inceapa undeva incompetenta in domeniul reparatiilor electrocasnicelor aceasta sigur incepe la renumita firma MICA(CAT)DAN!

    RăspundețiȘtergere
  88. imi pare bine ca sinteti vii!
    de ce dracu nu spuneti cine sinteti si ce dracu vreti de la viata de rahat pe care o traiti?pai de vina e depanatorul ?sint curios asta de a postat pe 31 ian. ce profesie are si cu ce se ocupa.probabil e un frustrat de sta in 15mp si are hamster ca animal de companie. pai ba taticu tu probabil ca nu ai facut nimic in viata ta si acum te legi de unul care incearca macar sa fac ceva. veniti si spuneti ca ala nu e in stare .dar tu esti?tu ai putea sa faci ceva.termina ba ratatule cu ,, nu stiu pe ce lume traiesc,, adica? probabil te referi la lumea pe care tu o intretii si o alimentezi. daia ba prostovane sintem in situatia in care sintem. oameni ca tine care au uitat ca nastase ne punea sa -i numaram oualele, au votat ce au acum. si tu te dai la cel care intradevar vrea/poate si de cele mai multe ori reuseste sa faca ceva?uitate in oglinda si spuneti tie insuti ce ai facut pina acum pentru tine si cei din jur!
    nu am vrut sa am un limbaj vulgar, ca om , asta pentru ca sint un om educat( fata de tine) dar ca om de service te dau in p....la mea ba anonimule.

    RăspundețiȘtergere
  89. Ba..., bulangiule care te autointitulezi"om de service", tu chiar te faci ca nu vezi care sunt comentariile si nemultumirile oamenilor de pe acest forum,oameni de urma carora tu si cei ca tine(incompetenti) duci o paine acasa la copii( daca ai fost in stare sa procreezi)Probabil esti un gras infect care atunci cand te chinuiai sa scrii pe forum faceai bilute din muci si le mancai.Te fute pe tine grija ce profesie am si cu ce ma ocup cand grija ta ar trebui sa fie rezolvarea problemelor acestor oameni,care unii dintre ei chiar poate fac sacrificii pentru a putea cumpara aceste produse.Gandeste-te la asta atunci cand intinzi mana (ca un cersetor)dupa spaga.Tu si cei ca tine la un nivel mai mare sau mai mic ati dus treaba asta cu spaga la nivel de arta ,daia ba prostovane sintem in situatia in care sintem( asta ca sa te citez cu tot cu greselile de gramatica ,educatule!)Apropo de hamster, mi-a disparut dupa vizita depanatorului,cred ca mi l-a mancat ca nu i-am dat spaga suficienta.Data viitoare poate imi mananca ...motanu".Tu ai fost cumva depanatorul?

    RăspundețiȘtergere
  90. muieeeeeeeeee la toti angajatii din micadan!

    RăspundețiȘtergere
  91. Domnule Marius Condovici sau mai bine spus bai incultule ca nu meriti sa ti se adreseze lumea cu domn am observat ca ai acest frumos obicei de a vorbi urat si cum iti vine la gura nu numai pe internet ci si la telefon .Am vazut ca esti absolvent de facultate dar oare anul care l-ai repetat nu a fost de ajuns sa te educe sa te invete cum sa vorbesti???Nu stiu cum pana acum nu a avut nimeni curajul sa vina la tine la marea metropola Gaesti si sa-ti dea un frigider sau aragaz peste bot doar asa ca sa inveti sa vorbesti ,pentru partea de service nu stiu inca cum esti dar pentru educatie esti un alt jeg roman care ne face de ras pe unde trece (a se traduce iesiri externe).si daca esti curios sau vrei sa-mi scrii ceva nu te obosi sa o faci aici .ma gasesti la tel 0726329294 si vb dar asta cand am timp .

    RăspundețiȘtergere
  92. Salutare,
    Imediat dupa ce am dus expresorul meu la acest service - Bucuresti - am intrat pe acest forum sa vad parerile celor care s-au mai confruntat cu cu firma Micadan si m-am ingrozit de ce am citit aici... aproape ca imi parea rau ca l-am dus la acest service... mai platisem si 20 ron constatarea... dupa 3 zile am fost sunat sa confirm plata pentru reparatii, a 4-a zi am fost si l-am ridicat... functioneaza perfect si acum.
    Vreau sa concluzionez spunand ca multi isi revarsa aici frustrarile ma refer si la clienti si la angajati insa service-ul e ok, apelati cu incredere.

    RăspundețiȘtergere
  93. Nu este vorba de frustrari. Midacan intradevar nu isi respecta obligatiile in ceea ce priveste garantia data de producator prin dansii. Am avut si eu experinta de acest gen.Probabil este o npolitica a firmei ca in perioada de garantie a unui produs sa nu respecte garantia prin diverse pretexte tehnice trase de par pentru ca clientul respectiv sa plateasca pein dansii servisul si piesele componente.Eu am o varianta mai simpla dat fiind minciunile flagrante si prostelile la care m-au supus niste asa-zici tehnicieni care nu stiu ce calificare profesionala au dar se purtau cel putin ca ingineri si superiori peste rasa umana; eu fiind jurist ii voi actiona in instanta, nu ma costa nimic pe mine si ii voi obliga prin hotarare judecatoreasca sa o publice pe site-urile oficiale si sa-si nceara scuze in public

    RăspundețiȘtergere
  94. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  95. Salutare tuturor,

    Am intrat si scriu pe acest forum tuturor celor cu probleme legate de orice produs indesit:
    - Oricat de grav ar fi nu sunati la "www.indesitservice.ro". Pe langa problemele de acasa, o sa mai aveti si altele, legate de felul in care vi se raspunde de la acest "service".

    Acest numar (de la serviciul tehnic) ar trebui folosit doar daca vreti sa va descarcati verbal si nu aveti persoana necesara.
    0726 400 404 dep. tehnic.

    Limbajul folosit este greu de reprodus.

    Va multumesc si va urez succes in rezolvarea problemelor in alte service-uri si alte locatii.

    RăspundețiȘtergere
  96. O experienta socanta! Astazi am fost aproape sa fiu batuta de cei doi barbati care s-au prezentat. Desi cuptorul era in garantie, unul din ei a scris langa semnatura mea ca refuz sa platesc, desi nu fusese vorba de nici o plata. Atunci eu am vrut sa tai ce a scris si s-a ridicat asupra mea sa ma loveasca si a inceput sa tipe sa intru sub masa sa-i caut pixul. Celalat a inceput sa ma numeasca nesimtita si tupeista si eram pe punctul de a fi batuta de cei doi barbati. E posibil ca sa primesti in casa doi oameni reprezentand service Micadan si sa ajungi sa fii jignit si batut? Sper sa se ia masuri ca sa nu mai treaca nimeni prin ce am trecut eu. Am sunat la firma si fetele din call center au inceput sa tipe si ele, spunandu-mi ca ei nu ma cred pe mine, ci pe ei care completasera in fisa ca sunt tupeista si ce refuz plata. Repet: nici macar nu a fost vorba de o plata!

    RăspundețiȘtergere
  97. O experienta socanta! Astazi am fost aproape sa fiu batuta de cei doi barbati care s-au prezentat. Desi cuptorul era in garantie, unul din ei a scris langa semnatura mea ca refuz sa platesc, desi nu fusese vorba de nici o plata. Atunci eu am vrut sa tai ce a scris si s-a ridicat asupra mea sa ma loveasca si a inceput sa tipe sa intru sub masa sa-i caut pixul. Celalat a inceput sa ma numeasca nesimtita si tupeista si eram pe punctul de a fi batuta de cei doi barbati. E posibil ca sa primesti in casa doi oameni reprezentand service Micadan si sa ajungi sa fii jignit si batut? Sper sa se ia masuri ca sa nu mai treaca nimeni prin ce am trecut eu. Am sunat la firma si fetele din call center au inceput sa tipe si ele, spunandu-mi ca ei nu ma cred pe mine, ci pe ei care completasera in fisa ca sunt tupeista si ce refuz plata. Repet: nici macar nu a fost vorba de o plata!

    RăspundețiȘtergere
  98. Micadan e o firma de escroci care ar trebui pur si simplu interzisa, iar unii din angajatii sai bagati la spitalul de nebuni sau poate chiar la puscarie! Se pare ca asta e politica lor, sa te faca sa renunti ca sa nu aiba ei cheltuieli cu reparatiile, prin purtarea nesimtita si agresiva a celor care se deplaseaza pe teren. Ieri tocmai i-am dat afara din casa pe cei doi reprezentanti Midacan, unul mai tanar si unul mai batran cu parul alb, si am fost la un pas sa sterg pe jos cu unul din ei, respectiv cu ala cu parul alb, un frustrat tupeist si un nesimtit. Saptamana trecuta sotia mea a sunat la Midacan intrucat la unul din cele 3 electrocasnice pe care le achizitionasem si erau inca in garantie, respectiv la combina frigorifica, au aparut 2 defectiuni, care pot pare la prima vedere minor sunt destul de deranjante: s-a ars becul si s-a rupt un maner din plastic, nici eu nici sotia nefortandu-l in mod special. La telefon i s-a spus sotiei de catre o fata ca in maxim 5 zile lucratoare o sa trimita un reprezentant al firmei la fata locului. Desi a rugat-o sa ne sune cineva cu o zi inainte, ca e posibil sa nu fim acasa, ne trezim ieri dimineata cu un telefon de la echipa de reparatori (batranul frustrat) care ne spune ca intr-un interval de 6 ore o sa ajunga la noi, de parca noi nu aveam altceva de facut toata ziua decat sa ii asteptam pe ei. In acelasi timp, ii spune sotiei ca becul trebuie sa ni-l cumparam doi ca intra in categoria consumabile si astea nu sunt acoperite de garantie, iar referitor la maner a inceput sa o dojeneasca cum a reust sa il rupa si ca sa nu mai ridice tonul la el, desi ea i-a vorbit normal. La insistentele sotiei sa ii spuna daca ne schimba sau nu manerul, individul a zis ca nu, ca asta ar intra in categoria accesorii, care, de asemenea nu sunt acoperite de garantie si ca scrie in certificatul de garantie. Atunci, sotia l-a intrebat de e mai vine la noi, iar acesta i-a zis ca doar sa constate. Ulterior, ne-am uitat si noi mai atent pe certificatul de garantie si, intr-adevar, despre bec si despre maner existau referiri, insa coditiile de garantie din certificat difereau fata de cele de pe site-ul oficial al produsului marca Hansa, in sensul ca erau adaugate in plus. Daca legislatia romana permite asa ceva, chiar ca suntem o tara de 2 lei, pentru ca nu mi se pare normal sa dai o gramada de bani pe un produs si sa i probleme cu el in primii 2 ani cat are, chipurile, garantie. In sfarsit, pe la orele 15:30 - 16:00 au aparut cei 2 reprezentanti Midacan in fata portii (fara sa mai de un telefon in prealabil, evident) si in loc sa sune la sonerie, forma de viata batrana a inceput sa traga si sa zgaltaie poarta mare pentru masina, in timp ce vedea ca cei 2 caini ai mei erau calare pe poarta sa de dea la el. Candam iesit in curte si i-a spus sotia de ce nu foloseste soneria (care e montata, cum e normal, la poarta mica), a zis ca nu a vazut-o. Dupa ce i-am poftit in casa, respectiv in bucatarie, unde era aparatul, forma de viata batrana vazant ca la combina nu mai exista doar un maner din doua si nevazandu-l pe cel rupt care era pus alaturi pe un raft, a inceput cu ironii cum ca noi nu mai avem manerul si nici macar ornamentele de la el. Desi incepuse deja sa ma enerveze, i-am aratat cu o mutra mai acra ca avem si manerul respectiv, iar frustratul batran a inceput sa se ia de mine ca de ce ma rastesc la el. Desi i-am repetat de vreo 3-4 ori ca nu ma rastesc si ca oricum, chiar daca as face-o, in casa mea vorbesc cum am eu chef si daca nu-i convine, n-are decat sa plece, frustratul batran a continuat pe linia pe care a inceput, culminand cu povete catre mine cum ar trebui eu sa vorbesc si daca nu ma conformez, pleaca el. In final, mi-am iesit din fire si i-am dat pe usa afara pe amandoi, iar cand s-au vazut iesiti din curte tot frustratul batran a inceput sa-mi strige ca sa invat sa vorbesc. I-am replicat un "hai sictir", iar el m-a facut taran.

    RăspundețiȘtergere
  99. E adevarat ca poate nu trebuia sa-mi ies din fire si eventual sa sun la firma sa il reclam ca in loc sa-si fac treaba, o da in diverse cu mine dandu-mi lectii de morala, dar citind ulterior pe internet despre reprezentantii Micadan, inclusiv ce s-a postat pe acest blog, nu am absolut nici un regret. Pe de alta parte, porobabil ca firmele de service ar trebui sa le faca examene psihologice periodice angajatilor, ca sa nu aiba astfel de frustrati carora orice si oricum le-ai spune, ei au obsesia ca te rastesti sau tipi la ei. Nu mai spun ca dupa aproape 30 de ani de la asa-zisa revolutie, in Romania nu s-a invatat ceea ce in tarile civilizate exista de secole: clientul nostru, stapanul nostru. In ceea ce ma priveste, m-am lecuit sa mai cumpar lucruri noi, pe care sa dau o gramada de bani si la care garantia sa fie in bataie de joc. Am numeroase produse electronice si electrocasnice second-hand prin casa care au functionat si functioneaza excelent, deci nu au avut nevoie de reparatii si pe care am dat mult mai putin bani...

    RăspundețiȘtergere
  100. Dragilor , nu înțeleg de ce va enervați și reacționați la provocările acestora. Și eu am avut doua situații ca cele descrise aici. Una anul trecut , Martie 2017, care in cele din urma s-a rezolvat, chiar dac atitudinea a fost execrabila, iar a doua acum , care așteaptă încă rezolvare. Întrucât A-T recrut mai bine de o luna , am luat toată corespondenta ( ideea este sa comunicați prin e-mail ,sau oricum in scris ) și am întocmit plângeri la toate instituțiile care ar putea avea legătura cu subiectul, așa cum m-a sfătuit o persoana de la una din acestea . Deci Cpcmb pentru București , dar e bine și la ANPC - pentru țara( dublata) , secretariatul gen. al guvernului unde sa faceți referire la plângerile de la ANPC . Plângerile sa le postați și pe paginile de Facebook ale firmelor care acorda garanție pentru produsele lor la MICADAN, cu mențiunea ca de acum veți cauta produse de la societăți care nu au service in aceasta rețea. Cred ca vor putea fi și primul service național care dispare in urma nemulțumirilor fata de serviciile execrabile pe care le oferă.

    RăspundețiȘtergere
  101. Comportament execrabil al domanei care raspunde la telefon. Nu asteapta sa ii spui problema ca iti tranteste telefonul in nas. Cu asa atitudine o sa tot aveti clienti.

    RăspundețiȘtergere