luni, 11 iulie 2011

cherhana club 23 olimp

de fiecare m-am dus cu placere la acest restaurant. mancare buna, servirea buna, ambient placut. din pacate, probabil pentru ca li s-a urcat succesul la cap, toate acestea au decazut mult.
am constatat asta ultima oara cand am fost. din dorinta de a-si creste profiturile, au inchis cu folie terasa care odinioara era atat de placuta, datorita amplasarii pe malul apei. apoi, probabil pentru ca se cerea totusi o terasa deschisa au improvizat o terasa intre cea veche si cladire. lucrata in stil tipic local, cu cele mai ieftine materiale posibile, parca doar pentru un sezon, cu decoruri kitschoase, terasa este intunecata chiar daca afara este soare.
de mentionat este jegul pe care esti nevoit sa il suporti, totul este lipicios iar numarul mare de muste care nu te lasa in pace, confirma acest lucru.
toaleta este tipica regiunii de sud a tarii, un loc neimportant, in care nu este nimeni dispus sa faca curat. o constructie improvizata, cu o usa de care erau prinse niste resturi de plastic pe post de sticla. un pisoar era acoperit cu o punga de gunoi, iar celelalte aveau o crusta groasa de depuneri, nefiind curatate, cred ca de la montaj. de tevi atarna un cablu la care erau conectate niste dulii. intr-una din dulii era un bec. dar totusi cineva a ales ceva deosebit: culoarea de un portocaliu strident al faiantei. probabil si-a dorit asa ceva toata viata in apartamentul de bloc, iar acum, ca s-a ajuns, si-a indeplinit visul.
ospatarita georgiana era plictisita si venea rar. nu m-am mai obosit sa ii spun ca rata comandata a fost tare. nu cred ca ar fi interesat-o.
in general mancarea este buna, in comparatie cu calitatea restaurantelor de pe litoral, dar la acele preturi vrei mai mult decat doar mancare.
din pacate daca nu mi-a placut odata, nu mai merg in acel loc.

12 comentarii:

  1. subscriu parerii tale.Noi am patit-o mai rau,4 persoane am simtit noaptea prospetimea mancarii de peste zi.Am fost acum ,pentru ultima oara!

    RăspundețiȘtergere
  2. mai labagiilor,daca la voi in fundul moldovei se mananca second-hand,nu inseamna ca si pe litoral e la fel.stati in plm acasa daca nu va convine la mare,ati venit sa va lasati jegul la noi in mare.nespalatilor.si app pt anonim se mai uita si la fata omului.:-)

    RăspundețiȘtergere
  3. am fost in iunie 2013, absolut penal, preturi de Marriott, 4 ore dureaza sa mananci, astepti 2 ore ciorba.
    20 RON cartofii [prajiti, portii mici, mancare de cacat, servirea penala.
    FERITi_VA!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. ...din pacate asa este aproape tot litoralul nostru...de kkat...

    RăspundețiȘtergere
  5. Pacat ca nu am citit inainte sa merg la Cherhana 23 Olimp ce se scrie despre acel restaurant.
    Am fost luni 29 iulie 2013. Eram 3 adulti si 3 copii; si asta am patit:
    - am asteptat mult dupa comanda. Cand am spus ca ne ridicam si mergem, a venit ospatarita cu bauturile - dar fara pahare...
    - din meniul lor lipsesc multe preparate
    - dupa mancare am asteptat 1 ora. Intrebata de ce dureaza atat de mult, ospatarita a spus ca nu este vina ei si ca ea a fost la bucatarie sa ajute sa fie pregatita mai repede mancarea noastra
    - mancare de foarte proasta calitate!!! Supa de midii in care gasesti 5 scoici, file de salau la gratar (mancarea copiilor) ars (cu crusta neagra) si patruns de gustul amar al arsurii. Nu era pregatit la gratar ci pe o plita neagra pe care cred ca este arsura primului client ...
    - cartofii pai ai copiilor plini de ulei si nepatrunsi (erau cruzi la mijloc)
    Asta intr-un restaurant cu preturi mari... dar ei habar nu au ca vinul alb se serveste rece nu la 23 grade temperatura ambientala... si nici ca nu are ce cauta cainele lup pe la mese sa cerseasca si sa puna botul pe mainile si picioarele copiilor
    Din pacate am vazut plita unde se "prajeau" preparatele abia cand am iesit...
    Una peste alta: jalnic, nu mai calcam p'acolo.

    Nu subscriu la ideea ca peste tot pe litoralul nostru se mananca prost. Am stat 7 zile iar alaturi de patania descrisa mai sus am mai avut un singur loc in care mi-au servit o salata Caprese care avea cascaval in loc de mozzarella si salata creata in loc de busuioc (asta era in Venus)
    Si am mancat in Neptun, Olimp, Mamaia si Venus

    Salutari,
    Claudiu

    RăspundețiȘtergere
  6. Vizitati cu toata increderea Casa cu stuf la doar cativa pasi de cherhana 23. Este o locatie superba unde peisajul se imbina armonios cu savoarea preparatelor maiestrului bucatar.

    RăspundețiȘtergere
  7. asa este bucatarul este un maiesrtu dar patronul un nemernic

    RăspundețiȘtergere
  8. la cherhana,treaba sa stricat de mult,patronul nu se ocupa,preturi mari,mizerie peste tot.

    RăspundețiȘtergere
  9. Vrei sa mananci sanatos lasa fitele...mergi la metro cumpara carne si legume fa un gratar rapid si o salata...iti ia timp dar nu foarte mult si macar ai certitudinea ca e ok...marea e superba,nisipul e superb, fetele sunt sperbe dar restul e de tot rahatul...un cotet mai mare ca Mamaia nu am vazut...

    RăspundețiȘtergere
  10. patronul s-a sunucis astazi.

    http://adevarul.ro/locale/constanta/olimp-1_52d3b4c5c7b855ff566fc67b/index.html

    RăspundețiȘtergere
  11. Am fost azi la Cherhana 23 si mi-a placut totul acolo. Fitzosii ce au scris mai sus sa mearga la M'c sau KFC ca acolo au wc-uri curate iar muste nu sunt ca nu este aer liber langa lac. Fitzelor voi nu mergeti la peste????

    RăspundețiȘtergere
  12. am fost la cherhana pe 27.07.2014
    nu mai este ceea ce a fost....scump si prost....

    RăspundețiȘtergere