vineri, 3 februarie 2012

Spitalul de Boli Infectioase Brasov

Spitalul de Boli Infectioase Brasov (http://www.sbibrasov.ro) - un spital de elita al sistemului sanitar brasovean.

Si pentru ca la capitolul imagini http://www.sbibrasov.ro/imagini.html nu am vazut nimic, vin eu in ajutor cu cateva imagini surprinse:


Mic dejun. Bucata mare de paine este pentru toata ziua. Nu cred ca si-a pus cineva problema cum tai painea aia. Mancarea pentru toti pacientii din salon vine pe o singura farfurie. De exemplu 3 bucati mari de paine si deasupra feliile cu margarina si branza topita. Fiecare si le ia si se descurca cum poate. Tacamuri nu se ofera. Margarina ? Branza topita ? asta este mancare potrivita pentru bolnavi ?









Caz fericit: Usa de la baie are sistem de inchidere cu cui. Poti sa iti faci linistit nevoile. Dar nu toate usile de la WC-uri beneficiaza de asemenea sistem. Si nicio broasca nu functioneaza. Asa ca de cele mai multe ori esti nevoit sa stai cu usa intredeschisa.



Salon cu 4 paturi. Nu are fiecare noptiera la cap, ci acolo unde a  avut loc. Nu exista masa, nu exista scaune. La pranzi primesti 2 farfurii cu mancare. Nu ai loc pentru ele, le pui undeva pe pervaz, pe calorifer si mananci in pat.



Doresc tuturor pacientilor sa scape sanatosi si cat mai repede din acest spital.

6 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiu ca postarea asta e veche, dar anumite lucruri s-au schimbat. Au mai pus cate o clanta si dau o paine intreaga (feliata) la fiecare, pe zi. In rest, m-am crucit ce am vazut acolo. In salonul in care am avut nefericita ocazie sa fac vizite era un batran care trebuia sa fie dus la toaleta de catre ceilalti pacienti, ca altfel, bietul om si-ar fi facut nevoile pe acolo daca astepta dupa asistenti. Doctorita (vai ce rau imi pare ca nu stiu cum o cheama) care a facut vizita in momentul in care eram eu acolo cu inca 2 prieteni ne-a invitat sa nu ne mai prinda pe acolo in 10 minute (desi eram in intervalul "legal" de timp acordat vizitelor) si sa nu mai stam pe patul pacientului (dar in salonul cu 6 paturi era numai un scaun). Si multe alte minuni. Nu doresc nimanui sa fie internat acolo. Inainte de a fi tratat, esti umilit de cel putin un cadru medical, daca nu, chiar de femeia de serviciu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa nu bag in aceeasi oala pe toata lumea, totusi. Mai sunt si cateva asistente dragute pe acolo si o ingrijitoare de treaba.

      Ștergere
  3. Spitaul in sine e infect! Am avut si eu nevoie sa fac cateva analize acolo si am optat apoi pentru tratament in ambulator. Dorinta mea ar fi sa fie reabilitat si dotat cu cele necesare ca e singurul in Brasov unde sunt cateva cadre medicale cu adevarat foarte bine pregatite in acest domeniu si ar fi pacat daca pacientii nu ar mai beneficia de servicile lor. Cred ca singura solutie este ca pozele sa ajunga si la Ministerul Sanatatii!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si EU am fost cu baietelul meu de 8 anisori acolo 3 zile....nu vreau sa generalizez , sint si asistente dragute dar in rest. ...pina si o Doamna Doctorita care era de servici unde eram noi lipsita de respect, nici macar nu am aflat ce exact are copilul ...si cind a vorbit cu Mine nici macar nu se uita inspre Mine im vorbei tot timpul cu spatele. ..si infirmietete lipsita de respect. ..acolo mai bin lipsa! !!foarte dezamagita am ramas! !!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Am venit la Spitalul de boli infecțioase în secția de adulți etj. 1, din spitalul Tractorul unde eram ca în iad. și am intrat în rai. Intrând în spitalul de boli infecțioase, am avut impresia că intru în rai, privind condițiile de cazare și comportamentul personalului medical. Foarte curat, bine dezinfectat, condiții excelente. Am fost tratată de d-na dr. COCUZ MARIA-ELENA, un medic de mare caracter, un foarte bun profesionist, răbdător cu toți pacienții, foarte săritor și respectos. Îi mulțumesc din suflet pentru grija cu care m-a tratat în zilele de spitalizare.

    RăspundețiȘtergere