joi, 23 decembrie 2010

TCE - firma de curierat rapid ?

Daca va ganditi ca TCE (http://www.9339.ro) este o firma de curierat rapid, va inselati amarnic. In cat timp credeti ca ajunge un colet de la oradea la brasov ? Ei, bine, se pare ca niciodata. Coletul a fost trimis luni. Marti sun la prestigioasa firma, infiintata pentru a livra papetaria lui RTC. La numarul afisat pe site a raspuns o domnisoara care mi-a dat un alt numar la care sa sun. Urmatoarea domnisoara mi-a zis ca a venit prea tarziu masina de la Oradea si ca nu a mai plecat cu coletul pe traseu. Imi propune sa trimit eu pe cineva la ei, sau sa ramana pe a doua zi. Pana la ce ora ajunge coletul a doua zi, intreb. Pana la 12 zice domnisoara. Accept. A doua zi la ora 13 sun din nou. Coletul e pe traseu. Din ora in ora sun, nu poate sa imi spuna nimic. Cica soferul nu raspunde la telefon (?!). De fiecare data imi spune ca ma suna ea in cateva minute. Si nimic. Coletul nu a aparut nici a treia zi. A patra zi, sun din nou la prestigioasa firma si le zic: stati pe loc, unde e coletul, trimit pe cineva dupa el. Cat trebuie sa platesc pentru asta ? 35 lei pentru 3 kilograme si un serviciu neprestat, impacarea unui client de-al meu, furios ca nu i-am livrat marfa la timp, nervii mei. Ce am castigat ? Certitudinea ca TCE curierat ”rapid” e o firma de cacat. Si daca tot ”au dat-o in bara” trebuia sa incerce sa repare: ”nu va mai costa nimic”. sau: ”aveti 3 expedieri gratuite”, ce e asa complicat ?

4 comentarii:

  1. cea mai mare teapa cu aceasta firma tce.daca vreti sa pierdeti contracte apelati la ei.borfasi in toata puterea cuvintului

    RăspundețiȘtergere
  2. tce.daca tastati sinonim tepari o sa vedeti ca au acelasi rezultat.cind suni la ei o voce de papitoi i.ti raspunde imediat va servim...am uitat un amanunt.imediat era acum vreo trei zile.papagaliii de la tce

    RăspundețiȘtergere
  3. despre Cargus???cele mai proaste servicii!!!!

    VAD CA EXISTA COMENTARII PE BLOGURI DE GENUL"" NU TREBUIE SA SUNAM CLIENTUL????""
    SUNT IDIOTI??
    PAI CLIENTUL E CLARVAZATOR SA STIE CIND VINE SOFERUL?

    Si acum sa va spun ce am patit eu..
    Mi-a trimis frate-meu un pachet cu Cargus de la Arad la Bucuresti , miercuri in 3 iulie,
    Joi seara la ora 19 32 soferul firmei m-a sunat 1 data . eram in timpul unui concert fiind muziciana, normal ca nu am raspuns. Vineri la pranz am sunat eu inapoi si am primit de la sofer CARE NU MAI LUASE PACHETUL CU EL , DESI CONTRACTUL CU EI PREVEDE LIVRARE IN 24 DE ORE , numarul firmei, unde am sunat si dupa ce am aflat ca nu se practica anuntarea clientilor decit cu 15 min inainte ASTA IN BUCURESTI!!!!!! UNDE LA ANUMITE ORE FACI 30 MIN PE 1 KM !!!si am insistat sa imi fie livrat sambata dimineata cel tirziu pt ca plecam sambata din tara (dupa masa) Sambata 6 iulie la ora 12 40 am sunat iar la firma, ca sa aflu de la dispecera ca desi era trecut la livrare in ziua respective , soferul nu il luase!!!
    Luni s-a intors la Arad , nelivrat ,dupa ce timp de 3 zile se putea livra cu un pic de organizare. Mentionez ca am fost contactata doar joi seara la 19 32 pt a mi se livra coletul.
    Acum firma ii cere fratelui meu care a platit o livrare neefectuata sa mai plateasca si returnarea!!!!
    EVITATI FIRMA CARGUS !

    RăspundețiȘtergere
  4. A fost prima si ultima data cand colaborez cu ei . Scumpi si ineficienti .
    Livrari intarziate , le plimba prin Ungaria , nu poti urmari livrarea . Forte prost .

    RăspundețiȘtergere