vineri, 23 ianuarie 2009

Panou de încălzire cu infraroșu

Am încercat un panou de încălzire cu infraroșu de la firma activ invest srl din Sâncrăieni, jud. Harghita (www.activinvest.net). Am ales o încăpere a casei în care nu există calorifer. Am transmis firmei dimensiunile încăperii, de 2 x 3 x 2,5 m și mi s-a recomandat un panou de 500 W. L-am plătit, l-am primit și l-am montat în tavan. Iată rezultatul: după o săptămână de funcționare non-stop, am reușit să ridic temperatura de la 5 grade la maxim 12-13 grade ! L-am mai ținut in priză de atunci (au trecut ca. o lună și jumate) și am tras concluzia că poate ridica temperatura cu circa 10 grade față de temperatura de afară. Deci este un produs absolut inutilizabil pe care îl voi demonta. Voi extinde rețeaua de calorifere și în acea încăpere și rezolv problema. Trebuie să menționez că pereții încăperii sunt din zidărie de cărămidă și au o grosime de 40 cm. Iată și alt aspect: produsul de la activ invest nu are nici un fel de plăcuță care să indice producătorul și caracteristicile electrice și nu are prevăzut niciun sistem de prindere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu